1. Продовж речення: Мова―найважливіший засіб…
а) малювання б) письма в) спілкування
2. Познач речення, у яких є слова, що звучать і пишуться однаково, але мають різне значення.
а) У Дениса в зошиті було чисто. У цьому зошиті зовсім немає помилок.
б) Злий вовк нишпорив у кущах. Цей хлопчик виявився не добрим, а злим.
в) Легка пара піднімалася над ранковим полем. Пара рукавичок не була б сьогодні зайвою.
3. Мета тексту – це
а) те, про що (кого) повідомляється;
б) зачин, основна частина, кінцівка;
в) те, для чого автор пише твір.
4. Обери рядок, в якому записане речення:
а) Над ярами стелився
б) Сонце поволі підіймалося з-за гори
в) У лісі співали
5. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.
__ Навесні діти відпустили зайченя на волю.
__ Спочатку воно всіх боялося і ховалося під шафу.
__ Вони годували його морквою і капустою.
__ Восени я приніс у школу зайченя.
__ Потім зайченя звикло до дітей.
6. З’єднай стрілочками фразеологізми з синонімами.
Набрати води в рота лінуватися
Замилювати очі утікати
Байдики бити обдурювати
Брати ноги на плечі мовчати
7. Склади і запиши речення з поданих слів. Підкресли головні слова в реченні.
На, виблискує, ясному, веселка, небі.
________________________________________________________________________
8. Перебудуй речення так, щоб виділене слово стало звертанням.
Письменники пишуть гарні твори для дітей.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар