Завдання для дистанційної освіти з української мови на період з 06.04.2020 по 24.04.2020
Розвиток зв'язного мовлення
Відеоурок
1. Скласти твір-есе за поданим планом:
1. Які добрі справи я зробив (зробила) у своєму
житті?
2. За які вчинки мені соромно?
3. Який висновок я роблю для себе?
Для довідки:
Есе – це текст, у якому висловлено розмірковування (думки автора) про якийсь предмет, подію, вчинок, власні почуття.
Зразок твору-есе
Я поверталася зі школи додому. Проходила біля
кучерявого клена. Раптом переді мною закружляв
жовтий кленовий листок. Я зловила його й подумала –
напевно це клен зробив мені подарунок. А чому?
Можливо, щоб підняти мій настрій. А може хотів
нагадати про осінь. Чи захотілося клену, щоб я
звернула увагу на його красу. А може просто в ту мить,
коли я проходила під кленом, вітер зірвав з нього
листок, і він випадково потрапив до моїх рук.
Але, як би не було, я зраділа такому подарунку.
Ознаки твору-есе.
1. Невеликий обсяг.
2. Виклад власних думок, свого ставлення до того, що говорите, пишете.
3. Думки мають здивувати,зацікавити слухача (читача).
4. Текст має бути зрозумілим слухачеві (читачеві).
2. Виконати завдання у зошиті з розвитку зв'язного мовлення. Переказ із творчим доповненням (с. 48 -52)
3. Виконати завдання у зошиті з розвитку зв'язного мовлення. Творення казки. Чарівні казки (с. 52 -55)
4. Перевірка мовних знань і вмінь "Іменник. Прикметник". (Виконувати на окремому аркуші паперу).
Дієслово
Переглянути відео до теми https://youtu.be/gumUoLehLKA
Немає коментарів:
Дописати коментар