6 квіт. 2020 р.

Дистанційна освіта. Українська мова

Завдання для дистанційної освіти з української мови на період з 06.04.2020 по 24.04.2020


Розвиток зв'язного мовлення

Відеоурок

1. Скласти твір-есе за поданим планом:

 1. Які добрі справи я зробив (зробила) у своєму житті?
 2. За які вчинки мені соромно?
 3. Який висновок я роблю для себе?

Для довідки:

Есе – це текст, у якому висловлено розмірковування (думки автора) про якийсь предмет, подію, вчинок, власні почуття.


Зразок твору-есе

Я поверталася зі школи додому. Проходила біля кучерявого клена. Раптом переді мною закружляв жовтий кленовий листок. Я зловила його й подумала – напевно це клен зробив мені подарунок. А чому? Можливо, щоб підняти мій настрій. А може хотів нагадати про осінь. Чи захотілося клену, щоб я звернула увагу на його красу. А може просто в ту мить, коли я проходила під кленом, вітер зірвав з нього листок, і він випадково потрапив до моїх рук. Але, як би не було, я зраділа такому подарунку.

Ознаки твору-есе.

1. Невеликий обсяг.
2. Виклад власних думок, свого ставлення до того, що говорите, пишете.
3. Думки мають здивувати,зацікавити слухача (читача).
4. Текст має бути зрозумілим слухачеві (читачеві).

2. Виконати завдання у зошиті з розвитку зв'язного мовлення. Переказ із творчим доповненням (с. 48 -52)

3. Виконати завдання у зошиті з розвитку зв'язного мовлення. Творення казки. Чарівні казки (с. 52 -55)

4. Перевірка мовних знань і вмінь "Іменник. Прикметник". (Виконувати на окремому аркуші паперу).

Дієслово

Переглянути відео до теми https://youtu.be/gumUoLehLKA

1. Тема. Загальне поняття про дієслово. Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за малюнками.

- Перегляньте відеоурок https://youtu.be/fzwGt7lFWcs

- Опрацюйте текст підручника с. 157 - 158. 

- Виконайте вправи 388 - 389 (усно), 390 - 391 (письмово).

2. Тема. Розпізнавання дієслів у реченнях. Вправи на встановлення зв'язку дієслів з іменниками в реченні.

- Перегляньте відеоурок https://youtu.be/j5BpmC4qCG0

- Опрацюйте матеріал підручника  с. 159 - 160.

- Виконайте вправи 392 (письмово), 393 (усно), 394 (№2 усно), (№3 письмово).

- Запам'ятайте написання словникового слова "космонавт".

3.  Тема. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.

- Перегляньте презентацію https://drive.google.com/file/d/1DOjgRHB0kQUVI9IIMquIUzCJD0VlTigb/view?usp=sharing

- Завдання: с. 160 - 161, виконати вправу 395 - 397 (письмово).

4. Тема. Дієслова-синоніми. Редагування тексту. Дієслова-антоніми.

 - Перегляньте презентацію https://drive.google.com/file/d/1oKPqEYPxwb6y59ZcRxisfHbhpyuvhvni/view?usp=sharing

- Перегляньте відеоурок https://youtu.be/EN1KZCsLD-g

- Виконайте: с. 162, вправи 399, 401 (усно), 400, 403 (письмово).

5. Тема. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.

- Переглянути презентацію https://drive.google.com/file/d/1oJHwEHTgqLvHa-YBFOA_zDfmAhCHkdTe/view?usp=sharing

- Завдання:  с. 163, виконати вправу 404 (усно), 405, 407 (письмово).

6. Тема. Вживання дієслів у переносному значенні. 

- Перегляньте відеоурок https://youtu.be/Dhbgq6g1SBk та https://youtu.be/AxpjTYQkb5s

- Завдання: с. 164, виконати вправу 408, 409 (письмово).

7. Тема. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із лексико-логічними значеннями дієслів.

 - Перегляньте презентацію https://drive.google.com/file/d/1oJHwEHTgqLvHa-YBFOA_zDfmAhCHkdTe/view?usp=sharing

- Завдання: с. 165, виконати вправу 413, 414, 417 (письмово).

12. Тема. Змінювання дієслів за часами. Складання кінцівки тексту-спостереження.

- Перегляньте відеоурок https://youtu.be/ewh4aLQ4rVw

- Завдання: С. 167 - 168, опрацювати таблицю, вивчити правило, виконати вправи 420 - 421 (письмово).

Немає коментарів:

Дописати коментар