31 трав. 2024 р.

Останній дзвоник, 2024 р.

Дорогі мої третьокласники, мої любі учні!

Ось і настав той день, коли пролунав останній дзвоник цього навчального року. Вітаю вас з цією важливою подією! Ви стали ще на один рік мудрішими, сильнішими і дорослішими.
Кожен з вас попри складні умови воєнного часу, повітряні тривоги, вимкнення світла, переїзди, доклав багато зусиль, старанно вчився, і наполегливо долав ці труднощі, отримував нові знання.
Я пишаюся вашими досягненнями і тим, як ви зростаєте. Разом ми пережили багато цікавих уроків, веселих моментів та нових відкриттів. Попереду у вас чудові літні канікули — час для відпочинку, пригод та нових вражень.
Нехай ваше літо буде яскравим, насиченим та радісним! Канікули будуть безпечними! Бажаю вам багато сонця, сміху та незабутніх миттєвостей. Відпочивайте, набирайтеся сил і енергії, щоб з новими силами повернутися до школи восени.
З нетерпінням чекатиму нашої зустрічі у новому навчальному році!

 







16 трав. 2024 р.

Дистанційне свято День вишиванки (16 травня 2024 р.)

Щороку у четвер, третього тижня травня ми святкуємо День вишиванки.
Третій клас Марчихинобудської_філії сьогодні святкує його дистанційно, але незмінно нашою дружньою шкільною родиною.
Артемчик запросив на свято молодшу сестричку).
В ході заняття познайомилися з історією свята, читали, рахували і малювали.
Особливим стилем відрізняється малюнок нашої дошкільниці, маленької шанувальниці вишивки і вишиванки
Джерело презентації: https://vseosvita.ua/.../animovana-piznavalna...
Дякую автору!








23 квіт. 2024 р.

Вебінар "Практичні прийоми розвитку критичного мислення в початковій школі"

Що таке «критичне мислення»? Чому критичне мислення важливе? Як удосконалювати навички критичного мислення учнів? Які є способи розвитку критичного мислення на уроках? Ці питання залишаються актуальними для педагогів, оскільки відповідно до концепції Нової української школи, розвиток критичного мислення є одним із наскрізних завдань освітнього процесу.

Під час зустрічі професійної спільноти вчителів початкових класів педагоги мали змогу узагальнити свої знання про критичне мислення, ознайомитися з досвідом роботи та практичними прийомами розвитку критичного мислення в учнів початкової школи, прикладами застосування різних технік на практиці.

Досвід роботи з теми «Практичні прийоми розвитку критичного мислення в початковій школі» був представлений учителькою Марчихинобудської філії Свеської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 2 «ліцей» Габелко Наталією Володимирівною. У ході презентації досвіду пропонувалися окремі активності для педагогів, відбувалась комунікація в чаті, в активному діалозі учасники аналізували труднощі впровадження технологій розвитку критичного мислення, розглянули специфіку застосування технік і прийомів розвитку критичного мислення на різних етапах уроку.